Ko sem prvič slišala za reklamno vezenje, si nisem mislila, da bom kdaj res razmišljala o njem za svoj posel. Zdelo se mi je, da je to rezervirano za večje korporacije ali športne ekipe. A ko sem lansirala svojo manjšo linijo oblačil za promocijo lokalne skupnosti, sem hitro dojela, da potrebujem nekaj posebnega, nekaj, kar bo izstopalo, a hkrati ostalo elegantno in trajno. Tam se je začelo moje zanimanje za reklamno vezenje.
Namesto klasičnega tiska sem si želela nekaj bolj obstojnega in vizualno privlačnega. V enem od lokalnih studiev za tekstilne storitve so mi predlagali reklamno vezenje kot alternativo. Sprva sem bila skeptična. Skrbelo me je, da bo zadeva predraga ali da bo izgledala preveč uradno. A ko sem videla prve vzorce z logotipom našega projekta, sem bila navdušena. Vezenje je bilo izjemno natančno, barve so bile točno takšne, kot sem si jih predstavljala in občutek na otip je bil neprimerljivo bolj kakovosten od tiska.
Odločila sem se, da bomo z reklamnim vezenjem opremili nekaj kosov, predvsem jakne in polo majice, ki jih nosimo na dogodkih. Odzivi so bili neverjetno pozitivni. Ljudje so večkrat vprašali, kje smo dali delati oblačila in pohvalili, kako lepo so videti. Ugotovila sem, da reklamno vezenje ni samo lepa dopolnitev izdelka, ampak tudi orodje za krepitev prepoznavnosti.
Zdaj že razmišljam, da bi vezli tudi na torbe ali kape, saj se je izkazalo, da to doda izdelku dodano vrednost. Reklamno vezenje mi je odprlo nov svet možnosti in me prepričalo, da se kakovost vedno opazi. Včasih je prav tista majhna podrobnost tista, ki naredi največji vtis.
Poleg odličnega vizualnega učinka sem bila presenečena tudi nad obstojnostjo vezenja. Tudi po več pranjih so barve ostale žive, niti pa niso popustile. To mi daje občutek, da vlagam v nekaj, kar bo trajalo. Za vsako novo kolekcijo zdaj vedno razmislim, kako bi lahko vključila reklamno vezenje kot osrednji estetski element.